سفارش تبلیغ
صبا ویژن

WhatsApp معرفی نسخه دسکتاپ

در حال حاضر WhatsApp یکی از محبوبترین برنامه های پیام رسان در سرتاسر دنیا است. ولی یک مشکل اساسی نارضایتی کاربران این برنامه را در پی داشته است. نبود یک نسخه دسکتاپ کارآمد. WhatsApp که کار خود را بر روی گوشی های تلفن همراه آغاز کرده بود، سال گذشته میلادی یک نسخه تحت وب برای کاربران خود منتشر کرد که البته به علت وابستگی شدید به گوشی به هیچ وجه کارآمد نبود. می بایستی گوشی شما روشن و به نت وصل باشد تا بتوانید از نسخه تحت وب WhatsApp استفاده کنید.

واتس اپ دسکتاپ
 

بر طبق یکسری عکس های منتشر شده ، که نشان از درخواست WhatsApp از کاربران برای ترجمه بخش های مختلف برنامه به زیانهای مختلف را دارد، می توان استنباط کرد که دوران محتاط بودن WhatsApp به اتمام رسیده و قرار است که نسخه دسکتاپ این پیام رسان محبوب منتشر شود. هر چند هنوز هیچ چیز به طور رسمی از سوی WhatsApp تایید یا تکذیب نشده است، اما شواهد این گمانه زنی ها را تایید می کنند.

WhatsApp در گذشته دلیل عملکرد محتاط خود و بی میلی برای گسترش فعالیت به سایر پلتفرم ها را تاکید کمپانی به امنیت ذکر کرده بود. بر این نکته تکیه شده بود که، استفاده کردن تنها از یک دستگاه این اطمینان را به کمپانی می دهد که پیام ها توسط سایر افراد دیده نشده و در نتیجه امنیت اطلاعات شخصی کاربری تضمین می شود.

با وجود نسخه های دسکتاپ برنامه هایی نظیر Telegram و یا Viber و برنامه هایی با کاربرد وسیع تر نظیر Skype ، شرکت WhatsApp قصد دارد با انتشار نسخه دسکتاپ با رقبایی که بعضا سالهاست بر روی سیستم های خانگی و لپ تاپ ها خدمات ارائه می دهند، رقابت کند. مطمئنا امکان استفاده مستقل از نسخه دسکتاپ پیام رسان WhatsApp کاربران را به استفاده از این اپ سبک و سریع ترغیب خواهد کرد.

منبع: لرن فایلز